Noteikumi un nosacījumi

Noteikumi un nosacījumi

Uzņēmuma vispārējie noteikumi tiek ievēroti Vispārējā patērētāju aizsardzības likumā (ZVPot-UPB2), Tirdzniecības palātas ieteikumos un starptautiskajos uzņēmējdarbības kodeksos. Klients paziņo un apstiprina, ka viņš / viņa pilnībā pārzina un piekrīt Vispārējo pakalpojumu sniegšanas noteikumu pilnam tekstam, kas norādīts Uzņēmuma tīmekļa vietnē.

  1. VISPĀRĪGA INFORMĀCIJA PAR UZŅĒMUMU Tiešsaistes pārdošanu un mārketingu veic Sabiedrība. Uzņēmumam ir jāmaksā PVN.
  2. INFORMĀCIJAS PIEEJAMĪBA Uzņēmums apņemas sniegt klientam šādu informāciju: – uzņēmuma identitāte (uzņēmuma nosaukums, adrese, reģistrētais numurs) – kontaktinformācija, kas ļauj lietotājam ātri un efektīvi sazināties (e-pasts, tālrunis); – pamata informācija produktu īpašības; – produktu pieejamība (katram produktam, kas tiek piedāvāts tīmekļa vietnē, jābūt pieejamam saprātīgā laikā); – sūtīšanas informācija (līdzekļi, vieta un paredzamais piegādes laiks) – visām cenām jābūt skaidri un nepārprotami noteiktām. Tam jābūt skaidram un acīmredzamam, ja cenās jau ir iekļautas nodokļu un transporta izmaksas. – Maksāšanas un piegādes līdzekļi – Laiks, kas atļauts atteikties no līguma, un visi atteikšanās nosacījumi; turklāt vai un cik maksā preču atgriešana.
  3. LĪGUMS Pircējs ir atbildīgs par pasūtīšanas procesā sniegtās informācijas pareizību. Pārdevējs nav atbildīgs par kļūdām piegādē nepareizas adreses dēļ. Pēc pasūtījuma, izmantojot interneta veikalu, pircējs saņems līgumu (rēķinu) pa e-pastu. Līgums (rēķins) tiek elektroniski saglabāts serverī un klientam ir pieejams jebkurā laikā viņa lietotāja profilā.
  4. PREČU PIEGĀDE – kā norādīts sadaļā Informācija par piegādi.
  5. ATSAUKŠANAS TIESĪBAS NO PIRKUMA UN PREČA ATGRIEŠANAS Pircējam ir tiesības atteikties no līguma (pirkuma) 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas, informējot Sabiedrību pa e-pastu: info (at) avene.si, bez norādot iemeslu. To darot, pircējam ir pienākums maksāt tikai transporta izmaksas par preču atgriešanu Sabiedrībā tikai tad, ja preces nav sabojātas un iepakotas oriģinālā iepakojumā. Preces jāatdod Sabiedrībai 30 dienu laikā pēc Sabiedrībai nosūtītās informācijas par atteikšanos no līguma (pirkuma). Gadījumā, ja preces netiek atgrieztas oriģinālā iepakojumā, atmaksātā summa tiek samazināta par 10% no kopējās vērtības. Gadījumā, ja preces ir bojātas, atmaksātā summa tiek samazināta par vismaz 20% no kopējās vērtības.

Atgrieztajām precēm jābūt neskartām un tādā pašā daudzumā kā pasūtot, ja vien preces netiek iznīcinātas vai pazaudētas tādu apstākļu dēļ, par kuriem pircējs nav atbildīgs.

Atmaksa tiks veikta 10 dienu laikā pēc preču saņemšanas. Atmaksa tiks pārskaitīta uz pircēja (personīgo) kontu, kas norādīts informatīvajā e-pastā par atteikšanos no līguma (pirkuma).

Preces jāatdod uz Uzņēmuma adresi.

  1. CENAS Visas norādītās cenas ir norādītas EUR, ieskaitot PVN. Cenās nav iekļautas transporta izmaksas. Cena, kas redzama pirkuma beigās, ir kopējā cena, kas ietver transporta izmaksas. Uzņēmums patur tiesības uz cenu izmaiņām. Derīgā cena ir cena, kas ievietota tīmekļa vietnē pirkuma dienā, tas ir dienā, kad tiek apstiprināts un nosūtīts pasūtījums.
  2. MAKSĀJUMA NOSACĪJUMI – kā norādīts sadaļā Maksājumu noteikumi.
  3. SŪDZĪBAS UN STRĪDAS Uzņēmumam ir jāizveido efektīva sistēma sūdzību izskatīšanai. Uzņēmums centīsies pēc iespējas ātrāk izskatīt sūdzības un paziņot pircējam par sūdzības rezultātu.

Preces paliek Sabiedrības īpašumā līdz pilnīgai pircēja samaksai. Ja bizness tiek veikts norēķinu kontā, rezervētās tiesības uz preču īpašumu ir veids, kā nodrošināt mūsu prasījumu līdzsvaru. Gadījumā, ja maksājums tiek veikts, izmantojot norēķinu vietu vai pakalpojumu, kas ir atbildīgs par maksājuma pārsūtīšanu Sabiedrībai, mēs paturam tiesības uz īpašumu par iegādātajām precēm, līdz maksājums tiek pārskaitīts uz Sabiedrības kontu. Pircēja maksājuma saistības izbeidzas pēc pilnīga maksājuma saņemšanas mūsu kontā.

Preču atgriešanas gadījumā pircējam ir pienākums atgriezt preces 10 dienu laikā pēc meliorācijas kvīts saņemšanas no Sabiedrības. Atgriešanas gadījumā Uzņēmums saglabā 20% no kopējās pirkuma vērtības, jo preces vērtība ir mazāka. Gadījumā, ja pircējs neatdod preces noteiktā laikā, Uzņēmums iekasēs 50% no kopējās pirkuma vērtības par nodarītajiem biznesa zaudējumiem.

Uzņēmums centīsies visus strīdus atrisināt vienprātīgi.

  1. PRIVĀTUMS Uzņēmumam ir pienākums pastāvīgi aizsargāt visus personas datus. Tie tiks izmantoti tikai kontu, piedāvājumu un citas nepieciešamās dokumentācijas pārvaldībai. Šeit jūs varat izlasīt mūsu pilnīgo informācijuPrivātuma politika.
  2. Klients paziņo un apstiprina, ka viņš / viņa pilnībā pārzina un piekrīt Vispārējo noteikumu un nosacījumu pilnam tekstam, kas norādīts Uzņēmuma tīmekļa vietnē.

Turpinot izmantot vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. vairāk informācijas

The cookie settings on this website are set to "Allow cookies", so you have the best user experience. You can continue to use the website without changing your cookie settings or click "Accept" to agree to the cookies. Learn more about the use of cookies and the blocking of cookies on this website in our Privacy policy.

Close